tisdag, december 18, 2007

Naturmorgon



Lasse, Jenny, Lisa och Anders

I dag fick jag ett brev från Sveriges Radios Växjöredaktion och Naturmorgon.

I brevet fanns ett trevligt kort från Anders Börjeson och,... Äntligen!

Det tygmärke som jag har suktat efter år efter år när jag har tävlat i programmets naturfråga.

Varje lördagmorgon väcks jag klockan sex av att favoritprogrammet Naturmorgon gör livet ljusare några timmar, även i den mörkaste vintermorgon.

För en tid sedan ersattes tygmärket av en mössa och jag funderade allvarligt på att sluta tävla, men nu är märket tillbaka och ett är mitt, MITT!

Klicka på bilderna och njut av tygmärket samt bilden av redaktionen.

Klicka på rubriken och studera mina favoritflygfän.

Lyssna på några av redaktionens kåserier.

Jenny Berntson Djurvall berättar om sin husspindel.

Lasse Willén berättar om otacksamma vinterfåglar.

Lisa Henkow berättar om ett liv utan rosor.

Anders Börjeson berättar om pilfinkar och regn.

Inga kommentarer: