fredag, februari 09, 2007

Virus och Anja P

Klicka på rubriken och läs om de lömska biologiska enheter som har invaderat min arma kropp.

Det började måndag eftermiddag med en obegriplig matthet.

Under kvällen tillstötte hög feber och frossa.

Efter en lång natt sittande i soffan med häftig hjärtklappning, började det på morgonen smaka rutten grävling i munnen. Jag är inte helt säker på smaken, men jag har känt lukten och detta påminde definitivt om rutten grävling.

Under tisdagen och onsdagen var jag i stort sett borta från denna sköna gamla värld och varken åt eller drack. På något besynnerligt sätt, kom jag dock ihåg att duscha, men vilken plåga det var!

Huden värkte redan och vattenstrålarna pinade mig nästan till ödmjukhet.

Under torsdagen fick jag tvinga i mig två tallrikar fil och i dag på eftermiddagen kom aptiten tillbaka.

Tack Anja!

Det var efter Anjas störtloppsåk som jag kände att det var dags för min favoriträtt. Kontaktgrillad Andersson & Tillmans lyxgrillkorv med stark senap och salsasås, följt av mycket starkt kaffe och om en stund är det dags för Anjas slalomåk i kombinationen.

Jag hoppas dock mest på Nike Bent. (kl. 15.30)

Nu är det över och Nike kom åtta. (kl. 17.00)

Anja vann förresten!

Det utspelades ett intressant samtal mellan studion och Anja när André Pops frågade henne om hon skulle se på vm-sammanfattningen i kväll.

Självklart, svarade Anja, jag ser alltid på era program så att jag får lära mig något av er experter.

Giftigt sade Bill

Elakt sade Bull




Inga kommentarer: