söndag, april 11, 2021

Liberaler

 Den liberala vilsenheten är övertydlig!

Jag gillade de gröna liberalerna i Centerpartiet och de blå liberalerna i Folkpartiet.

Nu har ledningarna i båda partierna bestämt sig för att acceptera Vänsterpartiet och Sverigedemokraterna!

Rötterna i Kommunism och nazism tycks inte störa Lööf & Sabuni men de stör mig. Det stör mig väldigt mycket!

Det kommer inte att få mig att lämna Centerpartiet eftersom det är våra ledare som har dagtingat med hedern.

Jag står kvar i den mittfåra som Fälldin och Daléus plöjde.

Jag står kvar i det riktiga Centerpartiet!

Det riktiga Centerpartiet är det bästa partiet för kommunstyrelserna!

Det riktiga Centerpartiet flirtar inte med Vänsterpartiet,

Det riktiga Centerpartiet finns kanske bara på kommunnivå?






Inga kommentarer: