torsdag, april 08, 2021

Centerpartiet i storm

Jag blev centerpartist för att jag gillade Fälldins energipolitik.

Jag ansåg att Olof Johansson och Maud Olofsson var opålitliga opportunister.

Jag var god vän med Lennart Daléus och trodde verkligen på honom i allt.

Annie Johansson (nu Lööf) blev min favorit tidigt redan under hennes juridikstudier.

Nu håller henens stjärna på att falna!

Kommunism och nazism är två vidriga odemokratiska ideologier.

Vänsterpartiet och Sverigedemokraterna är två onödiga politiska partier med rötter i kommunism och nazism.

Den politiska ledare som accepterar den ena men inte den andra har kantrat och riskerar att sjunka enligt min ringa mening!

Den som accepterar båda är definitivt en säkerhetsrisk som behöver psykiatrisk vård (enligt min ringa mening)





Inga kommentarer: