onsdag, januari 09, 2008

Jädrans Bill Gates




Bill Gates glada gossar har varit ett stöd för mig när det har strulat med Windows. De engagerar sig och ger mig all tid jag behöver, men nu är jag arg.

Huka dig Bill!

Klicka på bilderna.

Den övre ser jag rätt ofta och när jag tar del av "informationen i felrapporten", får jag beskedet i den nedre bilden.

Vad har du emot Sverige Bill Gates?

Uppdatering senare samma dag.

Bill Gates lämnar ledningen för Microsoft! Titta här

Jag hoppas att inte min urladdning i rubriken, var huvudorsaken till att Bill nu drar sig tillbaka för att ägna sig åt välgörenhet.

"Bill Gates ska lämna Microsoft för att ägna sig helhjärtat åt sitt och frugans diverse välgörenhetsprojekt."

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du verkar en aning psykotisk, är ditt in inlägg ironiskt om Bill, en hyllning etc.

Germund sa...

Tack för analysen doktorn.

UltraV:s värld sa...

Jag har en urhärlig bild på Bill Gates då han blivit fotograferad med skylt och allt av den amerikanska polisen, fast för olovlig bilkörning. Hans flin på den bilden är obetalbart!

Makarna Gates hälsoprojekt är mycket bra och de ger av sina egna inkomster till detta, vad jag vet. Så till någon nytta kanske allas våra vedermödor vid datorn varit:)

Ett tips, "lär dig ett nytt språk, det är aldrig försent" som de säger i katalogerna från Studieförbunden som rasar in så här års! Skämtar bara med dig!:)
Ha det gott!:)

Germund sa...

Dito:)