lördag, maj 26, 2018

Islam i Sverige

Mina åsikter om islam har oroat några av mina vänner och jag har därför under ett par år undvikit att beskriva mina observationer om tvångsmekanismerna i islam.

Islam är en ideologi och en kultur med andliga inslag från Bibeln och Tanakh blandat med gamla arabiska vidskepelser.

Min islamanalys handlar aldrig om muslimer utan om den kultur som styr de muslimska länderna.

Den handlar också om den politiskt korrekta beröringsskräck som förlamar Medelsvensson varje gång ett våldsdåd har kopplingar till islam

Nu när till och med de vindkänsliga ynkryggarna på Dagens Nyheter vågar granska islam, är det dags att säga; "vad var det jag sade!"

Islams absoluta mänskliga förebild är en krigsherre och en av islams vanligaste symboler är svärden korsade under islams heliga skrift.

Det borde räcka för att varje reflekterande människa borde inse att något är fel.

Om det inte räcker bör en granskning av alla länder som domineras av islam avgöra saken.

Hur är det med demokrati, jämställdhet, jämlikhet, religionsfrihet, tryckfrihet i länder som domineras av islam?

Hur är det med FN-deklarationen om mänskliga rättigheter i länder som domineras av islam?



DN-artikel



Eftersom artikeln riskerar censur har jag skärmdumpat delar av den här.









Inga kommentarer: