söndag, december 30, 2012

Nyårslöften 2012-2013

Klicka på bilderna så blir de större

Jag börjar tidigt med nyårslöftena för att hinna med alla innan tolvslaget i morgon natt.

Det första löftet är att mina visioner ska hållas levande.



Jag lovar att fortsätta vårda min hälsa genom en klok kosthållning och ett idogt motionerande med gym, cykling, simning och skidåkning.
.

Jag lovar att fortsätta min kritiska granskning av den politiska korrekthetens skygglappsförsedda gummiryggar Reinfeldt-Löfven et consortes och deras multikultiexperiment som har krattat manegen för Sverigedemokraterna.


Jag lovar att lyssna till mina bästa vänners behov och analyser

Jag lovar att köpa en Volvo XC60 T6 3.0 AWD om jag blir rik.

Fortsättning följer efter högmässan som det är dags för nu. Vår nya präst Cecilia Granmo gör premiär och det vill jag inte missa.
Cicci präst motsvarade förväntningarna. Just när hon hade inlett gudstjänsten, knackade någon på min axel och bad att få krypa ned intill mig. Det var den ljuvaste bland änglar. Vad kan man mera begära av en söndagsförmiddag?

Uppdatering nyårsafton med tio timmar kvar av 2012:



Nu blir det inga flera löften
-

1 kommentar:

elina sa...

Underbart! Jag har bara ett enda löfte: försöka leva med de omständigheter jag har (och inte kan påverka) och bara det är svårt nog.
Gott Nytt ÅR och många intressanta blogginlägg!