tisdag, november 22, 2011

Morden i Knutby och Helge Fossmo i fokus igen


Det är ovanligt att jag reagerar positivt på något som skrivs i Aftonbladet, men i dag hoppade jag till när det visade sig att mordet på Heléne Fossmo äntligen kommer att granskas av andra än de bedrövliga klantskallar som var inblandade i den första utredningen. AB

Se och hör Ulf Jonasson som under lång tid har samlat material för att belysa det orimliga i konstaplarna Klings och Klangs dödsfallsutredning. Jonasson har samlat mycket av sitt underlag här.

SvT om nuläget. Sammanfattning SvT.
Veckans brott tisdag 22/11

Sveriges Radio
Allt om Knutbymorden här. Rulla ned om detta avsnitt ligger först.
SvD
Expressen
Dagen
Dagen
-

1 kommentar:

lydia (luddegranqvist@hotmail.com) sa...

du har verkligen samlat massor med bra information om Knutby. Jag jobbar med Knutbysekten(vi jobbar med det i skolan) jag fatta inte någonting om det här men efter att jag har läst det här på din blogg fattar jag vad som har hänt. Ville bara att du skulle veta att du har hjälpt mig på traven!!
TACK:)