onsdag, september 12, 2007

Tur eller otur


Jag har några rader på tipset, som jag lämnar in för tio veckor åt gången. Det har jag gjort i trettio år med samma rader. Utdelning: 15% av satsat kapital, men det är lika spännande varje helg. Nu måste väl oddset vara rekordhögt för en vinst efter alla dessa år?

Förresten behöver jag inte längre lämna in tipslapparna. Sedan ett par år, kommer det en e-postpåminnelse samma vecka som tipset går ut. Då går jag in på Svenska Spels hemsida (klicka på rubriken), loggar in, fyller på kontot med några tangenttryck och förnyar spelet. Sedan kommer det varje vecka e-postrapporter om hur mycket tur jag hade denna gång.

Sedan ett halvår har jag köpt en trisslott då och då. De ligger oskrapade i en hylla och någon riktigt tråkig grå höstdag ska det bli skrapa av, och "då händer det"!

Klicka på bilden och studera insatsen.

Inga kommentarer: