onsdag, oktober 03, 2018

Islamofobi

Islamkritik är inte islamofobi!

Jag är övertygad om att de flesta muslimer är hedervärda människor men jag vill inte ge makt åt den som har en blodbesudlad krigsherre som mänsklig förebild att efterlikna i allt!

Jag kan inte tänka mig att vara vän med någon som har en blodbesudlad krigsherre som mänsklig förebild att efterlikna i allt!

Jag anser att det finns goda skäl för Säkerhetspolisen att hålla ögonen på någon som har en blodbesudlad krigsherre som mänsklig förebild att efterlikna i allt!

Det är inte ett utslag av islamofobi när jag redovisar det sakta uppvaknande etablissemangets observationer av islamrelaterade fenomen!











Peter Weiderud, Ulf Bjereld, Mattias Gardell, Gustav Fridolin och Alice Bah Kuhnke är några av de tyngsta opinionsbildarna som konsekvent relativiserar islamrelaterat våld och islamrelaterad hederskultur.

De har identitetspolitiska ramar för all omvärldsanalys!




Inga kommentarer: