söndag, oktober 06, 2019

Knutby säsong 8 avsnitt 2

Allt i bloggen om Knutbysekten◄klicklänk


På en konferens om Knutbysekten för många år sedan i Uppsala Universitets aula mötte jag större delen av de medvetandeprogrammerade.

Deras befälhavare och mötesdirigent var Peter Gembäck.

Ingen av Knutbysektens lydiga lakejer ville tala med mig. 

Jag blev efteråt kontaktad och hotad av Åsas sekttorped. När jag erbjöd honom ett samtal för att reda ut vad som hetsade honom backade han ur och hörde aldrig av sig.


Jag har mer än 50 timmars predikningar och föreläsningar på DVD.

Det är inspelningar som sektslavarna tvingades köpa av Åsa & co för att de skulle kunna lyssna om och om igen.

En tidig avhoppare delade med sig.



Peter Gembäck instruerar sektfolket



Panelen
Peter Gembäcks brandtal till försvar för Åsa Waldau



Relationskartor

Inga kommentarer: