fredag, juli 30, 2021

End of story?


Jag är trött!

Så innerligt trött!

Trött på politiskt korrekta ynkryggar som låtsas att de inte ser verkligheten och som inte vågar hantera den.

Trött på partipolitiskt korrumperade rikspolischefer och regionpolischefer.

Trött på nyhetsredaktörer som låter elefanter trampa på dem!

Trött på fega ministrar som under de senaste 30 åren har kapitulerat inför trycket från utopiska visionärer!

Trött på alla partiledares oförmåga att hantera gängvåldet, klanväldet, hederskulturen, skjutningarna, sprängandet och bilbrännandet.



Alla känner till den gemensamma faktorn men ingen vågar erkänna det.

Trött på DO. Trött på JO. Trött på JK. Trött på korrumperade advokater. Trött på fega okunniga domare.

Trött på ärkebiskopar med partipolitisk agenda!

Trött på att läsa snyftartiklar om migranter med flyktingstatus som reser på semester till landet de flydde från.

Trött på idékorrumperade public-service-journalister.

Den här bloggen pausas nu men jag fortsätter med tyckandet i mera strukturerad form.

Uppdatering 2023-10-20: Nu kan jag säga; Vad var det jag sade och vet hut till de pk-flummare som upprördes av mina åsikter för 10 år sedan!

Centerextremistens blogg

VAL 2022

Det var kyrkoval 2021 och om det skriver jag här.

Om vetenskapsgeniernas bluffkaruseller skriver jag här.

Om mina andliga reflektioner skriver jag här.

Om min omvärldsanalys skriver jag här.

Om islam skriver jag här.

Om Jonny skriver jag här.







När visselblåsarna från polismyndigheten. fängelserna,
sjukhusens akutmottagningar och
socialförvaltningarna tar mod till sig, tar det hus i helvete!

Trots pausen blir det många besök i bloggen.







Inga kommentarer: