onsdag, december 02, 2009

Elbilar

Klicka på bilderna så blir de större



Ecofriend är en trehjulig elbil som får Smite (Messerschmitt KR200) att framstå som ett galet påhitt.

Det händer ofta att jag slarvar när jag skriver in en adress i webbläsarfönstret och får svaret "Not found", men det händer enstaka gånger att jag kommer in på en sida som jag fastnar ohjälpligt i.

Det hände för en stund sedan när jag hamnade här. Att hasta genom det här blogginlägget är en dödssynd och syndaren kommer att få bada i batterisyra. Här finns det länkar som kan binda dig vid datorn i dagar

The New York Times ligger först bland de utländska tidningar som jag läser, men den där artikeln från sommaren 2007 har jag missat.

Zap elbilstillverkare Klicka på modellänkarna till vänster. Mera Zap
Andra elfordon
Flera bilder
Elbilens tidiga historia
Den här länken kan sysselsätta mig i timmar.
Framtidstro

Inga kommentarer: