fredag, november 05, 2010

Jonny från vaggan till graven

Klicka på bilden så blir den större

Under begravningsceremonin för Jonny, satt jag och önskade att prästen Anna skulle fortsätta i timmar med att tala om Jonny.

När alla hans fina vänner paraderade förbi kistan, ville jag att de aldrig skulle sluta.

Efter begravningen ville jag att det skulle dröja länge innan vi skulle tvingas skiljas från resterna av det som var Jonnys yttre skal.

Prästen Anna talade om att bygga ett speciellt rum i medvetandet, där Jonny alltid ska finnas.

Det rummet måste byggas färdigt i dag och jag hoppas att jag hinner.

Jonny genom min kamera
Jonnys begravning
Jonnys urnsättning
Jonnys gravplats

Musiken som Jonny ville ha under sin begravning
The Diary
Safe And Sound

En sång för oss som saknar Jonny och minns den glädje han spred:
Precious Child

Inga kommentarer: