fredag, augusti 27, 2010

Rättsrötan i polishusens översta våningar

Klicka på bilderna så blir de större


Jag har nästan läst färdigt boken Hanteraren av Dick Sundvall, men tvingades i går kväll avbryta med 75 sidor kvar eftersom jag befarade mardrömmar om jag inte konsumerade lite positiv information före sänggåendet.

Parallellt har jag börjat läsa den andra boken om Peter Rätz.

Dick Sundevall har gjort en märklig resa i socialdemokratins och polisledarskapets korrumperade värld och jag hoppas innerligt att böckerna blir riktiga kioskvältare.

För oss som är intresserade av att följa speciellt provocerande kriminalfall där höga polischefer utan minsta tvekan, är skitstövlar som utnämnts på politiska grunder i socialdemokraternas politruksystem och ryggkliarmaffia, är det befriande att någon vågar ta bladet från munnen och tala klarspråk.

Thomas Bodström är namnet som återkommer i periferin av de flesta rättsrötor.  Han börjar likna Gudfadern och socialdemokraterna kunde lika gärna heta Cosa Nostra.

Dock börjar Thomas Bodström komma alltför nära den riktiga rötan med länspolismästare och rikspolischefer som borde sparkas utan vitsord och avgångsvederlag.

Bloggen Corruptio har nosat rätt på en del och Dick Sundevall som har en grundmurad trovärdighet, kanske är den som kan demaskera rättsrötan i rättsväsendet.

Därför läcker Stockholmspolisen

Flera avslöjande artiklar från Dick Sundevall

Rikspolischeferna har enligt min ringa mening varit en provkarta på personer som har placerats för att vara nyttiga politiska idioter vilket har varit ett framgångsrikt initiativ.

Det här är ingen nedsmutsningskampanj!

Det är en upplysningskampanj mot de socialdemokratiska mörkläggningskampanjerna.

Rikspolisstyrelsen

Inga kommentarer: